Friday 29 March 2013

Permulaan berbicara (^_^)

Assalamualaikum, 

Hurm...29/03/2013 is 1st day aku mula berblogging, sebelum nih aku asyik stalker blog wife tercinta aku n kawan2 dia jer, aku nih bukan la suka sangat membaca, tp entry2 dalam blog wife aku selalu buat aku tertarik untuk meg"klik"(jahanam bahasa) blog beliau, dr sebelum bercinta dulu pon aku selalu skodeng blog dia hahahahaah(kantoi).ni blog beliau http://suanazhar.blogspot.com.

aku nih suka sangat ngan ikan, sampai tido pon selalu mimpi ikan, hobi aku ialah memancing & membela ikan
best wo ikan, tiap2 hr klu boleh nk g mancing jer, dulu2 sebelum kawin, hari2 biasa aku dok umah tgok ikan, study(belajor x habis) @ lepak2 ngan bdak2 forum http://www.pancing.net/. weekend lak aku akan kuar dr hiruk pikuk KL nih, cr ikan, paling jauh tempat yg aku pg ialah Koh Adang, Thailand.5H4M aku g sana best woooo, makan sedap, ikan banyak awek cunnnnnnn(masak aku klu bini aku bc nih). klu kat dalam msia nih aku da pg Tasik Pergau, Bersia, Chenderoh, Sepayang, Beris, Semenyeh, Ulu yam & KKB hulu selangor, klu laut lak aku da pg Tuas Yan, Perairan Pulau Jerjak, Rompin, Pulau 9(perak) Paka & muara sg merbok.

skang susah skit da aku nk g mancing, cian nnt wife aku tgal sesorg, ajak ikut x nak, tp x pe la, nnt dia g x selesa lak kan, maklumla mancing nih kdg2 masuk hutan banyak serangga, wife aku nih takot lipas krg masuk hutan nampak lipas mau dia ajak aku terus balik. hahahah

hurm itu jer la kot yg aku nk bebel untuk 1st entry aku nih..daaaaaaaa...

2 comments:

  1. sebelum ni stalk blog orang kan....dah ada ni boleh la nak stalk balikkk! hahaha.


    p/s: jumpa link dalam blog kaksu :P

    ReplyDelete
  2. hahahah, cemuih la asyik stalk blog org, buat blog sndiri lg best..;P

    ReplyDelete